Web Development

 
Ce Include:
  • Tema profesională optimizată pentru mobile (90% din clienți accesează site-ul de pe un dispozitiv mobil);
  • Aplicație telefonică în care poți gestiona produsele și prețurile, aplicație de pe care primești notificări în momentul unei comenzi noi;
  • Optimizare pentru piața din România;
  • Design pentru pagina principală;
  • Creare categorii;
  • Creare pagini de contact, about, termeni și condiții, gdpr (General Data Protection Regulation);
  • Integrare cu Facebook Shop și Instagram Shop;
  • Integrare Facebook Pixel și Google Analytics;
  • Integrare Facebook Messenger sau Shopify Ping (chat cu clienții);
  • Integrare plată ramburs;
  • Integrare plată cu cardul: Netopia, PayPal sau Stripe;
  • Automatizare awb + factură;
  • Integrare Curier (aplicație gratuită până în 1000 de documente emise); 
  • Integrare program facturare – recomandat Smartbill (pachet de la 5 euro pe lună);
  • (awb + factura se generează automat);
  • Implementare e-mailuri profesionale + sms-uri gratuite către clienți (recuperare coș de cumpărături, confirmare comandă, confirmare expediere);
  • Generare feed-uri pentru Google și Facebook marketing.
Alte aplicații recomandate:
  • Notificări push;
  • Up-sell;
  • Exit Intent.

Bonus:

Vrei ca tu sau echipa ta să urcați produse pe site sau sa faceți schimbări minore fără a mai plăti un web developer?

Pentru aceasta îți oferim ca bonus: 

 

Tutorial video pentru: 

  • Upload de produse (cum îți urci sau ștergi produsele de pe site);
  • Creare categorii și asocierea produselor cu categoriile;
  • Gestionarea site-ului de pe aplicația mobilă (adjustare stoc, modificare prețuri, adăugare produse direct de pe telefonul mobil);
  • Suport Whatsapp sau telefonic: 30 de zile.

Servicii opționale:
  • Upload produse (se taxează per produs) – Clientul va pregăti un document Excel cu următoarele detalii: denumire produs, descriere, poze, sku (cod intern), cod de bare (daca este cazul), stoc;
  • Fotografii profesionale (se taxează per produs);
  • Banner design (se taxează per banner);
  • Logo design.
Basic Migrare la Shopify Magazine cu peste 1000 de produse
  • Intre 50 si 300 de produse;
  • Upload produse (optional);
  • Fara limita de comenzi;
  • Fara limita de trafic;
  • Suport Gratuit 30 zile.
  • Mentanta (optional) de la 100 eur / luna.
  • Design responsive
  • Aplicatie mobila pentru managementul comenzilor si al produselor
  • Livrare 7-10 zile
  • Timp de execuție 7-15 zile;
  • Bonus - Suport gratuit 90 de zile;
  • Cost extra de luat în calcul: abonament Shopify Basic de 29$ lunar + alte costuri ale aplicațiilor în funcție de necesitățile magazinului (acestea sunt facturate de către Shopify);
  • Include toate serviciile de mai sus, mai puțin serviciile opționale;
  • Transferul tuturor produselor și paginilor din platforma WooCommerce (prețul poate varia în funcție de mărimea catalogului).
  • Include toate serviciile de mai sus;
  • Include logo design;
  • Integrare Multi-Channel Marketing;
  • 30 de zile management reclame pe toate platformele;
  • Încărcarea până la 1000 de produse;
  • Abonament Shopify Gratuit pe 1 an de zile (abonament basic $29) *Aplicațiile opționale nu sunt incluse în preț*;
  • Reducere pentru fotografii produs;
  • Include SEO on page;
  • Life time customer support gratuit.

Magazin online

Beneficii:

– Certificat SSL Gratuit
– Produse nelimitate
– Trafic nelimitat
– Comision 0 la comenzile cu plata ramburs
– Comisioane pentru plata cu card-ul de la 0.5%
– Abonament lunar platforma de la 29$ / luna
– Design reponsive tableta + mobil
– Structura moderna
– Securitate avansata si uptime garantat de 99.99%
– Aplicatie mobila pentru management-ul site-ului, upload produse, verificare comenzi, modificare preturi.
– Buton de whatsapp sau “suna acum” pentru comenzi rapide
– Module recuperare cos
– Integrare cu facebook si instagram shop
Cel mai cunoscut magazin din Romania care foloseste platforma Shopify este Mobexpert
 
  1. Design front page customizat

  2. Bara anunțuri personalizate

  3. Număr de telefon și date de contact rapid

  4. Cont client

  5. Lista favorite

  6. Design Mobile similar cu aplicatiile mobile

  7. Etichete in bara de meniu: hot, sale, new

  8. Design Logo Profesional 

  9. Listare Mega Menu – Categorii și Subcategorii

  10. Customer Chat prin facebook messenger sau whatsapp

  11. Listare pagini informative – Contact, Despre Noi, Politica de confidentialitate, GDPR, ANPC

  12. Abonare newsletter

  13. Oferte speciale cu countdown afișate pe prima pagina

  14. Posibilitate banner cu functie de pin to product, similar cu Pintrest sau Instagram Shop

  15. Slider cu  Brand Logo ideal pentru multi-brand store

Functionalitati Back End

  1. Upload pagini: Contact, Despre Noi, Politica Confidentialitate, GDPR, ANPC

  2. Creare categorii și subcategorii

  3. Integrare cu Facebook si Instagram Shop

  4. Integrare Facebook Pixel si Google Analytics

  5. Integrare Facebook Messenger si/sau Whatsapp (chat cu clientii)

  6. Integrare plata Ramburs

  7. Integrare plata card: Netopia, Paypal si Stripe (recomandat)

  8. Integrare servicii curierat 

  9. Setare costuri livrare și praguri de gratuitate

  10. Integrare servicii facturare – Smartbill

  11. Automatizare AWB + Facturare cu un singur click 

  12. Suport la implementarea AWB print pe rola cu imprimanta ZEBRA

  13. Notificari clienti prin email si sms (Gratuit) : Email confirmare cont, confirmare comanda, recuperare parola, comanda expediata, comanda livrata, cos abandonat.

Posibilitatea introducerii de coduri de discount in email pentru recuperare coș și posibilitate de upsell.

  1. Design profesional pentru notificari clienți 

  2. Setare coduri de discount individuale sau generale

  3. Newsletter Clienti

  4. Review-uri produse

  5. Posibilitate Log-in cu contul de Facebook sau Google.

  6. Feed-uri produse pentru Facebook, Google Shopping si Pintrest

  7. Instalare Canale adiționale de vanzare: Facebook, Messenger, Google Shopping, Pintrest

  8. Testare functionalitati

  9. Testare proces comanda

  10. Conectare domeniu 

Aplicatii – Module Extra

  1. Recuperare cos prin SMS

  2. Notificari PUSH

  3. Up-sell si cross sell

  4. Discount-uri automate

  5. Aplicatie reward points

BONUS

VIDEO TUTORIAL PENTRU ANGAJAȚI

  1. Cum sa urci produsele pe site manual sau automat prin fisier CSV

  2. Cum creezi categorii si cum asociezi produsele in categorie

  3. Cum modifici pozele, descrierile, titlurile si prețurile produselor individual sau bulk (mai multe produse în același timp)

  4. Cum procesezi comenzile, cum emiti AWB si FACTURA

  5. Cum setezi coduri de discount

  6. Cum manageriezi site-ul din aplicația mobilă inclusă (ajustare stoc, modificare preturi, adaugare produse direct din telefonul mobil)

SUPORT

  1. GRATUIT – Telefonic sau prin whatsapp: 30 zile de la lansare (modificari minore gratuite) 

  2. Modificari majore website / coding (functionalitati care nu sunt incluse în oferta – 30 Eur + TVA / ora

  3. MENTENANTA: Shopify nu necesita mentenanta și nici hosting. Pachetul de hosting  este inclus în pachetul lunar de la Shopify care incepe de la $29 / luna – pachet recomandat: $79 / luna

  4. SUPORT DEDICAT – După expirarea perioadei gratuite – 150 Euro + TVA / Luna (include modificari minore)

 

EXTRAS:

  1. Design Logo Profesional – Se vor oferi 5 variante de logo din care se poate alege

  2. Optimizare SEO on Page

  3. Instalare module optionale: Recuperare Cos SMS, Notificari Push, UpSell / Cross Sell, Discount-uri automate, Aplicatie Reward Points. 

Exista costuri lunare suplimentare pentru aceste aplicații care variază in funcție de rezultatele aduse. 

  1. Suport dedicat dupa perioada inclusa in contract 

  2. Upload produse manual sau prin csv

  3. Creare continut pagini: Contact, Despre Noi, ANPC, GDPR, Politica Confidentialitate, Politică Livrare si Retur

  4. Creare sau asistență la crearea conturilor de social media. 

  5. Creare casuta de email ex: info@afacereamea.ro 

Pagina de prezentare

Cui se adreseaza?

Companiilor care furnizeaza servicii. Ex: Cabinet stomatologic, cabinet de avocatura, contabili, fotografi, cafenele, restaurante, dresori caini, Etc.

Beneficii:

– Certificat SSL Gratuit
– Trafic nelimitat
– Design reponsive tableta + mobil
– Structura moderna
– Securitate avansata si uptime garantat de 99.99%
Pentru generare clienți
  1. Design front page customizat

  2. Bara anunțuri personalizate

  3. Număr de telefon și date de contact rapid

  4. Design Mobile similar cu aplicatiile mobile

  5. Etichete in bara de meniu: hot, sale, new

  6. Design Logo Profesional 

  7. Listare Mega Menu – Categorii și Subcategorii

  8. Customer Chat prin facebook messenger sau whatsapp

  9. Listare pagini informative – Contact, Despre Noi, Politica de confidentialitate, GDPR, ANPC

  10. Abonare newsletter

  11. Oferte speciale cu countdown afișate pe prima pagina

  12. Slider cu  Brand Logo ideal pentru multi-brand store

Functionalitati Back End

  1. Upload pagini: Contact, Despre Noi, Politica Confidentialitate, GDPR, ANPC

  2. Integrare Facebook Pixel si Google Analytics

  3. Integrare Facebook Messenger si/sau Whatsapp (chat cu clientii)

  4. Design profesional pentru notificari clienți 

  5. Newsletter Clienti

  6. Posibilitate Log-in cu contul de Facebook sau Google.

  7. Testare functionalitati

  8. Conectare domeniu 

SUPORT

  1. GRATUIT – Telefonic sau prin whatsapp: 30 zile de la lansare (modificari minore gratuite) 

  2. Modificari majore website / coding (functionalitati care nu sunt incluse în oferta – 30 Eur + TVA / ora

  3. MENTENANTA

  4. SUPORT DEDICAT – După expirarea perioadei gratuite – 150 Euro + TVA / Luna (include modificari minore)

 

EXTRAS:

  1. Design Logo Profesional – Se vor oferi 5 variante de logo din care se poate alege

  2. Optimizare SEO on Page

  3. Suport dedicat dupa perioada inclusa in contract 

  4. Creare continut pagini: Contact, Despre Noi, ANPC, GDPR, Politica Confidentialitate, Politică Livrare si Retur

  5. Creare sau asistență la crearea conturilor de social media.  

Niciun produs în coș.

X