Cele mai populare platforme de e-commerce folosite in Romania. Creeaza-ti magazinul online rapid la cele mai mici costuri.

Shopify este o platformă pentru e-Commerce care permite oricărei persoane, indiferent de experiența financiară și de specializarea pe care o are, să poată demara propria afacere. 

Această platformă comercială îți oferă tot ce ai nevoie pentru a crea un magazin online și pentru a-ți dezvolta afacerea. Aceasta înseamnă: gestionarea eficientă a inventarului, social media și instrumente de marketing, teme personalizabile, SEO, securitate și nenumărate alte caracteristici care te ajută să te concentrezi asupra vânzării. Cu mai mult de 700 de aplicații gratuite din App Store concepute pentru a ajuta utilizatorii să își facă magazinul cu ușurință, Shopify simplifică comerțul electronic.

Fiind una dintre cele mai importante platforme comerciale din lume, Shopify îi ajută pe antreprenori să înceapă, să crească și să își extindă afacerile cu amănuntul. Shopify conduce peste 500.000 de comercianți în peste 150 de țări, inclusiv Tesla Motors, Red Bull, Nestle Nespresso, Wikipedia, GoldieBlox și multe altele. Proprietarii de magazine Shopify pot vinde și în locații fizice folosind Shopify POS, iar dacă ești un comerciant Shopify cu prezență fizică și online inventarul și stocul sunt sincronizate astfel încât să  poți gestiona magazinele dintr-un singur cont, de pe orice dispozitiv.

Această platformă a fost mereu în frunte în bătălia de a face construirea unui e-Commerce accesibil tuturor. Planurile lor tarifare pleacă de la 9 USD și îți oferă teme gratuite pe care le poți folosi pentru început, cu toate acestea, majoritatea proprietarilor de magazine care sunt la început de drum aleg  planul de bază Shopify pentru 29 USD pe lună. În cazul în care conduci o afacere de ceva timp, este posibil să preferi Shopify, Advanced Shopify sau Shopify Plus, în funcție de nevoile companiei tale. În plus, beneficiezi de asistența lor în caz de probleme 24/7 prin  e-mail, telefon și suport live chat, indiferent de planul tarifar.

De asemenea, te poți înscrie pentru o perioadă de testare gratuită a Shopify timp de 14 zile pentru a o încerca personal. În timpul perioadei de încercare poți să-ți creezi propriul magazin online și  să testezi aplicații gratuite Shopify.

Shopify este ideal pentru crearea unui magazin online cu aspect profesional. Ușor de utilizat și ușor de gestionat, este conceput pentru antreprenorii de comerț electronic care abia sunt la început de drum. Ca prim pas, poți începe cu o temă de bază sau poți selecta dintre sutele de teme concepute profesional, apoi, pur și simplu tragi și plasezi produsele pe pagină, adaugi câteva fotografii și personalizezi textul, iar când totul este finalizat, îți lansezi magazinul. Plata integrată a Shopify acceptă toate cardurile de credit și sistemele de coșuri de cumpărături importante.

Totuși, este Shopify potrivit pentru afacerea ta?

Dacă ești în căutarea unei platforme de comerț electronic care să faciliteze vânzarea online, atunci ai ajuns în locul potrivit. Shopify este platforma cu peste 100.000 de comercianți care utilizează software-ul pentru a-și alimenta magazinele. Comercianții pot vinde acum online, pe Facebook, pe aplicația lor mobilă și în curând și pe Amazon. Cu Shopify, îți poți proiecta și configura magazinul în câteva minute și poți vinde oriunde și oricui.

Indiferent dacă ești un antreprenor sau un proprietar al unei afaceri mici, Shopify are instrumentele care te vor ajuta să-ți duci afacerea la noi culmi. Cu software-ul magazinului online Shopify și sute de suplimente de comerț electronic, construirea unui magazin online este mai facilă ca niciodată! 

Încearcă gratuit!

Gomag este o platformă e-Commerce cu mai mult de 1.000 de clienți activi, atingând  în 2019 cifra de afaceri de 750.000 de euro. 

 

Funcționalități ale platformei Gomag:

  • Reguli avansate pentru reduceri și fidelizare clienți; 
  • Automatizări prin GoBot (detalii aici );
  • Landing page;
  • OTO – one-time offer;
  • Pop-up-uri;
  • CRM; 
  • SEO avansat; 
  • Buton de cumparare; 
  • Recuperare cos;
  • Produs configurabil; 
  • Galerie de imagini; 
  • Abonamente; 
  • Cadouri în coșul de cumpărături; 
  • Recomandări avansate de produse.

 

Ceea ce este diferențiază această platforma  e-Commerce față de celelalte este existența unei automatizări prin GoBot. Aceasta constă în realizarea unor sarcini într-o manieră automată, momentan existând 4 tupiri de GoBoți, dintre care doar 2 pot fi activați:

 

  • Merchandiser Bot – se ocupă de gestionarea produselor din magazinul tău, inclusiv categorii, marcaje promoționale, preț;
  • SMS Bot – trimite automat SMS-uri către client în funcție de comenzi;
  • Email Bot – trimite e-mail-uri si alerte către clienți (va fi disponibil în curând);
  • CRM Bot – monitorizează clienții și reacționează automat pentru a te ajuta să întreții o relație profitabilă cu aceștia (disponibil ăn curând).

Cei de la Gomag îți pun la dispoziție nu numai automatizări prin GoBoți, ci și aplicații avansate de marketing, retenție clienți și SEO, CRM – ai magazinul integrat cu întregul ecosistem de e-Commerce din România, resurse de educare (articole, materiale video, evenimente speciale pentru clienți și webinarii), toate acestea redând de fapt soluția e-Commerce oferită de Gomag. De asemenea, îți poți lansa magazinul fără cost de set-up și te poți integra în comunitatea celor care utilizează Gomag prin accesarea grupului de pe Facebook „eCommerce cu Gomag”- grup format din 11.9k membrii.

Un alt lucru ce aduce un plus acestei platforme este reprezentat de câmpul de editare al descrierii produselor care este unul de tip WYSIWYG (what you see is what you get), un editor care, de altfel, se aseamănă destul de mult cu cel de la Microsoft Word, fapt ce ușurează munca utilizatorului, acesta fiind deja familiarizat cu unele elemente de formatare, determinând ca Gomag să capete un caracter intuitiv cu privire la modalitățile de administrare a site-ului tău.

În ceea ce privește prețurile, reprezentanții Gomag consideră că acestea sunt  medii, în raport cu concurența. Conform lor, „Funcțiile necesare pentru a vinde online și a comunica cu clienții sunt disponibile în toate abonamentele. Resursele alocate, respectiv investiția necesară conform planurilor de tarifare cresc în funcție de numărul de produse și maturitatea business-ului”.

Ofertele avansate oferite de Gomag atât pentru magazinele mari, cât și pentru cele de la început de drum, facilitățile tehnice și cele ce țin de marketing și implicarea activă a acestora în educarea pieței de e-Commerce din România (webinarii; Gomag Virtual Summit; hub-ul de resurse academia.gomag.ro; podcast – Doza de eCommerce; evenimentele offline Gomag MeetUp; evenimente de o zi dedicate- Marketing Day, Selling Day; blog; ghiduri; reviste; cartea „eCommerce no Bull$#!t”; cursuri premium) sunt doar unele din beneficiile pe care ți le oferă platforma în cazul în care optezi pentru Gomag!

MerchantPro este cea mai populară soluție e-Commerce de tip SaaS din România. Cu o vechime de peste 15 ani în domeniu, aceștia au făcut e-Commerce-ul accesibil, permițând oricărui comerciant să își dezvolte un business online stabil, performant și de actualitate.

 

Misiunea acestora este să ajute comercianții să vândă online mai mult, indiferent de etapa de dezvoltare a business-ului lor. Fiind creată cu scopul de a susține creșterea, platforma livrează o performanță continuă, precum și posibilitatea de a scala nelimitat cu ajutorul unei tehnologii e-Commerce complet integrate.

Peste 5000 de comercianți din România și din întreaga lume au ales să vândă online de-a lungul timpului cu un magazin MerchantPro, platforma punându-ți la dispoziție design-uri responsive gratuite- create de echipa de profesioniști în SEO, dar și instrumente intuitive și personalizate.

Motivul principal pentru care este recomandă mai departe platforma MerchantPro este redat de calitatea suportului oferit clienților. Indiferent dacă ești la început cu MerchantPro sau dacă folosești platforma de mai mult timp, echipele acestora de Customer service îți oferă asistență în orice moment și în acord cu necesitățile tale de dezvoltare. 

Cu ce se diferențiază Mechant Pro de alte platforme?

  • Interfața magazinului e foarte ușor de folosit, utilizatorii pot înțelege rapid cum se utilizează platforma;
  • Funcția de abonare newsletter direct în platformă, cu gestionarea și exportul ei, gata pentru a fi importate în alte platforme;
  • Prețurile sunt foarte competitive, cu 77 € (+TVA)- plata pe 12 luni, poți avea acces la cel mai complex pachet;
  • Site-ul oferă inclusiv o ofertă gratuită pentru magazinele care au până în 50 de produse, în care sunt incluse lucruri precum: găzduire, domeniu propriu și suport tehnic;
  •  În back-end (sistemul de administrare a site-ului) se pot vedea rapoarte generale despre utilizatori pentru a putea compara eficiența în folosirea platformei de diferiții utilizatori ai acesteia. Astfel, se poate vedea numărul de produse adăugate/ actualizate și numărul de facturi emise/ anulate de către fiecare utilizator al site-ului propriu; 
  • Performanță în e-Commerce;
  • Tehnologie accesibilă oricărui business;
  • Dezvoltare continuă și stabilitate;
  • Excelență în customer service.

Alegând MerchantPro îți poți lansa business-ul ușor și fără să te îngrijorezi de echipamentele hardware, de hosting-ul sau de mentenanța software. Astfel, îți câștigi libertatea de a te concentra pe strategie și creștere, eliminând necesitatea de a angaja și coordona echipe de dezvoltare!

https://www.merchantpro.com/go/sagamedia.ro

 

 

Niciun produs în coș.

X